miercuri, 4 iunie 2008

din perspectiva viitorului nevisat prea mult: alte iluzii sau despre cum pot dovedi iluziile că sunt şi ele adevăruri

ei ştii de acei cavaleri medievali care luptau pentru
o prinţesă tu vei fi aceea deşi nu-ţi plac îndeajuns
armurile mele ruginite cuvinte desuete
pe care nimeni nu le mai citeşte nu le
mai înţelege dar eu voi invinge zeii
demonii spiriduşii dragonii talibanii comuniştii democraţii
chinezăriile mai mult îmi voi invinge înţelepciunea
detaşării nebunia credinţei c-aş putea îmbătrâni
dragostea mea pentru oamenii adevăraţi toate datele
propoziţiile categorice îmi voi invinge numele
trupul rupt de limitele spiritului stângăciile
poemelor complexele ridicole voi strivi totul
pentru a-mi dovedi că te pot iubiuita aşa cum
nu cred că te voi iubi
vreodată
dacă nu vrei
voi juca şi ruleta rusească tu vei fi revolverul
şi dragostea mea absurdă glonţul de argint
visându-se căluţ de mare
ei da nemuritorul mângâindu-şi revolverul

Niciun comentariu: