miercuri, 4 iunie 2008

aşadar eu nu sunt altceva decât viaţa mea

şi n-am să vă întreb vreodată ce aţi făcut cu ea
pentru că am şi eu dreptul la prostia universală
care-şi afişează nurii pe toate gardurile
explicându-mi că am nevoie de comunicare
dragii mei eu vă pot explica simplu că paradisul
e gratis şi că se mulţumeşte şi numai cu mine
că acolo nu există reguli gramaticale, legi fizice
nici prieteni nici iubite ori iubiţi nici calculatoare
nici cărţi nici cuvinte nici telefoane nici oferte
supraoferte
reduceri mintale nici bere nici cafea
dar mai ales eu nici eu nu sunt acolo
eu cel mai scump om de pe faţa ascunsă a
pământului valorând cât tot ce-a fost
înainte de a fi cuvântul şi încă un pic


dar legislaţia voastră ce ştie habar n-are
de dreptul la alternative democraţia voastră
e un înger demult decăzut dacă eu nu am
dreptul să-mi aleg legile voi nu sunteţi
decât nişte gardieni nişte talibani cu feţe umane
care-şi bat joc de mine
vorbindu-mi de democraţie

Niciun comentariu: