miercuri, 4 iunie 2008

cu o involuntară maliţiozitate despre imposibilitatea de a spune totul măcar în zece poeme

ohoho de câte ori am hotărât să nu mai folosesc acele cuvinte
dumnezeu iubire suflet înger dar cu ce să zgârâi fantoma iubitei
când te îmbrăţişează absentă ori-ori îi este lene să aibă orgasm
ori când orgasmul ei este primul orgasm din lume paradis
infern şi purgatoriu care are criză de conştiinţă sau
o conştiinţă de criză of dacă fericirea mea ar fi avut nevoie ca la alţii
de o viză schengen de m-aş fi simţit vreodată om sau român
sau orice alt cuvânt eu de exemplu (deşi pot spune multe cuvinte)
oare mereu luciditatea este atât de dezorientată încât i se face rău
şi foloseşte o vietate să vomite
cuvinte cu un oarecare (ne)înţeles

o dar am fost fericit inocenţă vă doresc tuturor şi la mulţi ani
mâine e prima zi lucrătoare în 2002 şi m-am hotărât să nu muncesc
şi ştiu cine sunt eu sunt subromânia din subeuropa
cu bunătatea cu dragostea mea nimeni nu are ce face
nu valorează nici un euro dar vă fac şi îmi fac în ciudă
încă nu mă sinucid

Niciun comentariu: