joi, 29 mai 2008

Viaţa şi alte vicii (7)

o iubire de celuloză şi cuvinte
apoi alte iubiri de celuloză şi hîrtie
un film pe care n-o să-l producă nimeni
pentru că acest monstru care te pîndeşte din această
carte nu poate fi privit nici măcar de adulţii
care şi-au ucis de mult copiii din ei nu e groază
nu-s poeme de speriat zeii un demon pe lîngă care
kayser soze e un nou născut care nu poate să plîngă
care nu e nici moartea nici neantul nici nimicul
e tot ceea ce încearcă să nu fie prins
în cuvinte şi nu e dumnezeu sau satan nici măcar un om
nici măcar cuvinte uitate nici fiinţă nici nefiinţă
oh nici măcar plictisul un demon care nu e demon
şi pe lîngă care infinitul e o monedă de un ban
ieşită din uz mărunţişul mărunţişului

cred că nu înţelegeţi ce nu înţeleg nici eu care
oricum nu sînt eu nici începutul nici sfîrşitul
nici ceea ce se pare că mă posedă fiindcă la urma urmei
pare a fi doar o simplă carte sau o greşeală
a părinţilor mei din flori

şi dacă eu nu mă iau în serios şi nu mai ştiu
ce este important cine poate să aibă un simţ al umorului
mai dezvoltat decît atotputernicul?

Niciun comentariu: