joi, 29 mai 2008

dă-te mai încolo şi ai grijă că mai incolo este o prapastie

dincolo şi dincoace de sentimente
ca untdelemnul în oceanul furios pe ceruri
eu mimând furia mimând iubirea
eu alunecos mimându-mă pe mine
sperând să înşel pe cel rău
fără dorinţe
mimându-mi iubita
şi făcând în ciudă serotoninei
hormonul fericirii la care sunt alergic

oricum noaptea nunţii noastre a fost înainte de-a-ţi
linge-n palmă frumuseţea salivei din ochiul din gura deschisă
pentru renovare înainte tot înainte de-a-ţi săruta urâţenia
pe fluturaşul desenat pe gâtul interior c-un creion negru
chinezesc ţinut între dinţi tu erai absentă sorbeai cu paiul
inele de trandafiri mă-ntorc mie nu-mi place decât sexul
prăpăstiilor pe ele le-ndop cu anticoncepţionale suchardine
şi le dau şampanie să nu-şi ia zborul să nu-mi dea urmaşi
prin ceruri mai târziu ei vor cuceri lumea şi te vor căuta
să te ucidă blând pen’că odată m-ai plictisit
atât de mult că a plouat trei zile la rând

Niciun comentariu: