joi, 29 mai 2008

duh bovarizând prin divan

în bikini am declarat noi război cerului înstelat
lui kant şi mării baltice îndrăgostită absurd
de ochii apriorici ai filosofului

în bikini ne-am rănit şi am murit de-atîtea ori
am învăţat meticuloşi şi încăpăţînaţi să creştem mari
unul dintr-altul în bikini am experimentat
o bombă inteligentă nou nouţă care ucidea orice lup de stepă
orice înger moralist pe o rază de două braţe căutîndu-te
iubito tipitip iubito de gumă iubito de mestecat
iubito bună de făcut baloane

te-am umflat atît de mult
nu te-am mai putut ţine în braţele somnambule
ale amintirilor poeziei te-am făcut cît o gogoaşă
literară cît luna nu te-am mai ţinut
te-ai tot dus în sus şi-n jos
(depinde cum stăteam regretîndu-te)
şi-acum o faci pe satelitul sexy al lunii

de-ar şti domnul flaubert că doamna
din el a murit nevinovată

zmeoaico eu nu mă plictisesc niciodată
de mine mă păzesc cu toate cuvintele mele
sunt călugărul ce practic rugăciunile cu capul în jos
şi am chilie pîntecul tău bătut în cuie

în întuneric mă arunc în fiecare dimineaţă
legat doar de coarda zîmbetului tău
calea mea către binefacerile eşecului

dar la urma urmei pudic mă plictisesc de trupul tău
dumnezeiesc apărîndu-mi în fiecare dimineaţă
cu miros de cerneală tipografică femeie lacomă
de cuvinte de rugăciuni de feminitatea de familia ta
de bărbatul tău de nunta şi de copiii tăi

umedă fără ruşine plină de ştiri din paradis şi cu urme
de aripi de arhangheli pe fund ca orice femei cînd ai
decăzut ai (re)devenit Absolut

(eu maimuţa creştină musulmană budistă ş.a.m.d. cred
în evoluţia zeilor şi nu cred în intimitate )

Niciun comentariu: