joi, 29 mai 2008

Viaţa şi alte vicii (4)


mă las de viaţă călugăr alb
cu nostalgii hotărît să nu-mi mai fie frică de greşeli
şarlatan din bunătate şi bun din viciu mincinos spunînd
numai adevăruri şi adevăr fără a fi adevăr: “Nu mă tem
să fiu singur sau să fiu respins de dragul altuia sau
să părăsesc orice va trebui să părăsesc. Şi nu mă sperie
să fac o greşeală, chiar o greşeală mare, o greşeală
de-o viaţă, poate chiar cît veşnicia de mare”desigur
joyce NU mi-e frică pentru că a venit timpul călare în
zale şi mi-a strigat cu armele de foc că e de ajuns cu mine
că-s plictiseala pămîntului că e cazul să cuceresc şi eu ceva
din lumea asta de doi lei
şi a plecat timpul mestecînd seminţe de floarea
soarelui scuipînd coji pe umbra lui

şi eu şi noi nici nu-l luam în seamă. timpul e doar
ceva atît de omenesc un viciu ca oricare altul dorinţa
de orice de a cuceri de a avea experienţe aventuri un viciu
viaţa un viciu divin bine ai venit
eu mă duc noi ne ducem noi şi numele
să exist să existăm
fără tine pe lîngă drum zeu multiplicat la infinit
zeu al minciunii şi umbră a vieţii
încercînd să mă înţeleg de moarte

Niciun comentariu: