joi, 29 mai 2008

pe frontul din bikini nimic nou

mai bine mă-ntorc singur la o poveste veche să nu
mă opresc s-apuc să sun sfîrşitul lumii

aceleaşi organe analfabete aceeaşi politică aceeaşi artă
cultură educaţie civilizaţie aceeaşi detergenţi aceleaşi
etichete aceeaşi bere aceleaşi frumuseţi goale mergînd
ţanţoşe că au ţoale aceiaşi bărbaţi aceiaşi poeţi aceleaşi
cuvinte sau necuvinte acelaşi (se putea?) dumnezeu mare
mereu în bikini pereţii îndrăgostindu-se de-o icoană şi
de-un poster EU trebuia să învăţ să nu-mi mai fie frică
ruşine să spun EU cărăruia eu aproape viaţa

EU jucîndu-mă de-a poezia cu tine şi îndrăgostindu-mă
uitîndu-mă prin gaura poemelor la orgiile tale cu sufletul
prin aşternuturile trupului văzîndu-ţi bărbatul din carne
şi oase şi copiii născîndu-se eu jucîndu-mă de-a iubirea
alergînd prin metaforele tale credeam că o singură inimă
mi-e de ajuns şi că te voi uita fără reguli

eu prea masculin mizeria şi sărăcia singurele mele
prietene fidele cîteodată chiar amante înfocate eu şi
dumnezeu conspirînd împotriva dorinţei mereu în bikini

creînd mai apoi
atolul
avînd iubita asta de care nu mai scap în cuvinte top model

Niciun comentariu: