joi, 29 mai 2008

Viaţa şi alte vicii (6)

poemele pe care ţi le-am scris
fotografii bizare ale cuvintelor ce-mi plăsmuiesc
sufletul fotografii din albumul îngerilor noştri
care nu prea se suportă atîrnînd în camera obscură
lîngă lenjeria intimă a unui zeu care-şi linge rănile
nudul meu plictisitor fără zborul tău iubito
eu nu-s decît moartea visîndu-mă banal

fotografii surprinzînd masacrarea cuvintelor frumoase
un auschwitz al cuvintelor ce doresc mîntuirea între
un da şi un nu este toată iubirea mea mai sacră
decît o zeiţă răstignită cu veşmînt ultimu-i suflu

iubirea mea atît de blazată încît pe crucea
din stînga sau dreapta nu s-ar interesa de ce ar fi
părăsită
suflu şi te stingi
iubirea mea femeie de parcă ar şti că îngerii-şi
fac de cap şi nevoile lîngă gardul paradisului sedentar
o mahala a universului un pic mai
altfel decît celelalte iubită zeu

Niciun comentariu: